Philips PowerPro FC8766 metallic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro FC8766 metallic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

kinyuen 02-02-2014

Was in de aanbieding voor 160,- euro. Direct maar een goede gehaald, niet te goedkoop. Grootste plustpunt is dat het bak qua onderdelen met de hand demonteerbaar is en te spoelen onder de kraan. Wel laten drogen voor gebruik.

Pluspunten:
- Sterke zuigkracht
- Hulpstukken inbegrepen
- Bak is makkelijk demonteerbaar en te wassen onder de kraan.
(ik dump de stofzooi eerst gewoon in mn wc en dan doospoelen)

Minpunten:
- De handleiding is erg beknopt. Niet iedereen zal de afbeeldingen begrijpen.
- 2 hulpstukken passen niet in de optionele klem montage aan de stang (Vermoedelijk ontwerpfout, geen groeven om in te schuiven... kan met brute kracht maar gaat plastic stressen)
- Klein minpuntje is de herrie. Maarjah 1 keer per week 15 min valt heel erg mee.

Stijn Breton 03-03-2013

Deze stofzuiger is heel krachtig en het stofreservoir is supergemakkelijk leeg te maken. Hij ziet er ook mooi en degelijk uit. Nadeel is dat hij nog veel lawaai maakt, veel meer dan onze vorige zakloze stofzuiger van Philips.

Cleaner123 10-06-2012

Erg fijne stofzuiger met sterke zuigkracht. Je kunt hem instellen in 3 zuigstanden, naar gelang de soort ondergrond. Hij is klein en wendbaar. Hij ziet er degelijk uit, dus ik verwacht een goede duurzaamheid.